Elke gast heeft recht op een schoon matras!

Matrassen zijn de meest vervuilde objecten omdat het de perfecte schuilplaats is voor huisstofmijten en andere bacteriën. Dit verhoogt de kans op astmatische aandoening en allergieën. Uw gasten hebben recht op een fris en hygiënisch matras. SterSchoon heeft met de MatrasCleaner al vele matrassen gereinigd van hotels, vakantieparken, bed& breakfasts tot brandweerkazernes en campers.

Waarom matrassen laten reinigen?

Hygiëne vormt een belangrijk onderdeel om uw gasten het beste comfort te kunnen aanbieden. Omdat huisstofmijten en bacteriën niet met het blote oog zichtbaar zijn, is het lastig om vast te stellen of een schoonlijkend matras daadwerkelijk schoon en hygiënisch is. De combinatie van veel verschillende gasten, eten in bed en onvoldoende ventilatie zorgen er voor dat matrassen de ideale leefomgeving vormen voor huisstofmijten en bacteriën. Steeds meer mensen zijn zich er van bewust dat een matras de grote boosdoener is voor allergieën. Gerelateerde artikelen: Hotelbed viezer dan WC & De Telegraaf: Bedwants rukt op in Europa

Een niet gereinigd matras levert een hygiëneprobleem op voor hotels en andere accommodaties. Het is dus van groot belang om een matras met regelmaat te reinigen! Bij SterSchoon worden de matrassen gereinigd zonder chemicaliën, voor meer informatie zie onze werkwijze.

Breng uw gasten op de hoogte!

SterSchoon stelt samen met MatrasCleaner diverse promotiemiddelen voor u ter beschikking. Deze kunt u gebruiken voor een optimale communicatie naar uw gasten, waaruit blijkt dat u als bedrijf bijzonder waarde hecht aan hun gezondheid en hygiëne. 

 

Met de promotiematerialen van SterSchoon kunt u aan uw gasten aantonen dat de matrassen periodiek, antibacterieel en anti-allergisch worden behandeld.

 

Wanneer u de matrassen twee keer per jaar door SterSchoon laat reinigen en regelmatig inspuit met de MatrasClean- Spray verlengt u de levensduur van de matrassen met 40% tot 100%. Bovendien bent u altijd verzekerd van een fris en hygiënisch matras voor uw gasten.

Voorbeelden van promotiemiddelen:

  • Een certificaat met betrekking tot periodieke reiniging. Handig voor bij de receptie of andere openbare plaatsen.

 

  • Een MatrasCleaner schoonmaakkaart, waarop vermeldt staat dat het matras periodiek en zonder chemicaliën gereinigd wordt.

 

  • De MatrasCleaner informatie folder, om de klant te voorzien van meer informatie over de producten en diensten die u aanbiedt.

 

  • De MatrasCleaner sticker. De sticker staat voor een hygiëne waarborgzegel en geeft aan wanneer de laatste reiniging heeft plaatsgevonden.